Vanliga Frågor

 

Här hittar du svaren på de allra vanligaste frågorna. Gör du inte det, är du alltid välkommen att kontakta oss via email. Vårt mål är att upprätthålla en professionell support till våra kunder via email. Vi kommer att besvara email inom 24 timmar, Måndag till Fredag.

Hur lång är leveranstiden?

–  Lägger du din beställning innan kl.12 på vardagar har vi som målsättning att skicka din beställning samma dag. Vi använder oss utav Postnord samt DHL och leveranstiden för våra speditörer är vanligtvis 1-3 dagar för leveranser inom Sverige.

Kan jag spåra min sändning?

– I de fallen som vi skickar med DHL eller Postnord’s varubrev skickas alltid ett meddelande till kundens email där aktuellt spårningsnummer framkommer. 

Kan jag returnera en vara och hur går jag tillväga?

– Tillsammans med följesedeln skickar vi alltid med en blankett för eventuella ångerrätt samt returer. Där framgår det hur kunden kan gå tillväga för att skicka tillbaka produkten och försändelsen till oss. I de fall kunden saknar en blankett går det utmärkt att skicka ett email till oss så skickar vi en ny blankett med utförlig information om returen.

När jag har returnerat en vara, hur lång tid tar det innan jag får min återbetalning?

– Efter att vi har mottagit returen i sin helhet, registrerar vår ekonomiavdelning returen för återbetalning till vår betalningspartner, Klarna, som i sin tur kommer att sköta återbetalningen till kund. I de fall kunden har betalat med Swish kommer vår ekonomiavdelning att sköta återbetalningen och själva överföringen tar normalt 1-2 bankdagar.

BETALALTERNATIV